Vragen?
Bel 035 – 2400 252

Criteria

Dit zijn de criteria per award.
Heb je vragen? Neem contact met ons op.
Beste Marketing
De beste marketingcampagne.
  • Omschrijf je marketingcampagne: de boodschap, het doel, de ingezette marketingmiddelen, de doelgroep en het budget.
  • Omschrijf waarom jouw marketingcampagne creatief en onderscheidend is.
  • Omschrijf welke strategie is toegepast en waarom.
  • Licht duidelijk toe op welke KPI’s is gestuurd en waarom.
  • Onderbouw de campagne resultaten met aantoonbaar bewijs.
Beste Innovatie
De beste nieuwe (digitale) dienst of product.
  • Omschrijf je innovatie: het idee, de doelgroep, de waardepropositie en het business model.
  • Omschrijf waarom jouw innovatie onderscheidend is en welke groeipotentie het heeft.
  • Omschrijf waarom jouw innovatie voldoet aan de klantbehoeften van nu.
  • Onderbouw de behaalde resultaten van jouw innovatie met aantoonbaar bewijs.
Beste Grown-up
De beste Grown-up. Een Grown-up is ouder dan 3 jaar.
  • Omschrijf wie jouw bedrijf is, en welke producten en diensten er worden aangeboden.
  • Omschrijf wat de visie is en waarom.
  • Vertel waarom jouw bedrijf innovatief en onderscheidend is.
  • Omschrijf welke innovaties jouw bedrijf heeft gedaan afgelopen jaar.
  • Omschrijf hoe klanten jouw bedrijf beoordelen met aantoonbaar bewijs.
  • Omschrijf wat jouw bedrijf doet aan duurzaamheid (in eigen organisatie en voor klanten).
  • Toon aan dat er een minimale omzetgroei is van 5% in het afgelopen jaar.
  • Onderbouw de behaalde resultaten van jouw bedrijf in het afgelopen jaar (aantal transacties per dienst, behaalde omzet, groei van werknemers) met aantoonbaar bewijs.
Beste Start-up
De beste Start-up. Een Start-up is jonger dan 3 jaar.
  • Omschrijf wie jouw bedrijf is, en welke producten en diensten er worden aangeboden.
  • Omschrijf wat de visie is en waarom.
  • Vertel waarom jouw bedrijf innovatief en onderscheidend is.
  • Omschrijf hoe klanten jouw bedrijf beoordelen met aantoonbaar bewijs.
  • Omschrijf wat jouw bedrijf doet aan duurzaamheid (in eigen organisatie en voor klanten).
  • Onderbouw de behaalde resultaten van jouw bedrijf in het afgelopen jaar (aantal transacties per dienst, behaalde omzet, groei van werknemers) met aantoonbaar bewijs.
Beste Social
Het beste merk op social media.
  • Omschrijf je social media strategie, de kpi’s voor je social media, welke kanalen je gebruikt, het aantal volgers per kanaal.
  • Onderbouw de behaalde resultaten van jouw bedrijf op social media in het afgelopen jaar met aantoonbaar bewijs.
  • Omschrijf je beste campagne: de content, de boodschap, de doelgroep, de ingezette kanalen, de kpi’s, en onderbouw de resultaten met aantoonbaar bewijs.
Beste Website
De beste makelaarswebsite.
  • Design
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Techniek
  • Mobile-friendly
  • Vindbaarheid
  • Populariteit
  • De website vertelt jouw verhaal en usp’s
  • Copywriting
  • Aanbevelingsintentie